Erik Grönwall vinnare i idol !

Erik Grönwall kom etta i idol 2009 , HURRA !
Erik var mycket mycket mycket bättre än Calle , ERIK DU ÄR BÄÄÄST !
Igår så bakade jag bullar och lussekatter , gissa vad jag hade ?!
svar : JOOOO utvecklingsamtal !
Men det var lungt jag ligger ganska bra till !
Ooops , höll nästan på att glömma att imorgon så har jag cup med handbollen (Y)




ERIK GRÖNWALL ÄR BÄÄÄÄÄST INGEN PROTEST ! ‹33


Men vad tyckte ni , skulle Calle eller Erik ha vunnit ?! :)




Erik ?


Calle ?






SVAR :    MEEEEEEEEEEEEN SÅÅÅKLART ERIIIIIIK ! <33333333333333333




                      Kram


Kommentarer
Postat av: Sarah

Calle, han var mkt bättre

2009-12-13 @ 19:47:38
URL: http://sarahbackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0