God jul .

Merry Christmas !

gäsp , har vaknat för ngn timma sen man har ju så himla trött igår .. Jag fick ett wii , smink , kläder , krämer , hårspray , pengar m.m
Carina, Johnny, Farmor, Farfar, Jenny och Madde firade jul med oss :)
Så jag satt typ och nötade på wii hela natten jag var klar kring halv två ngn gång (:
Ojj jag höll på glömma , jag fick ett spela av mamma till wii det hette "just dance" och det spelet har mamma önskat sig .. öhm .. så jag tror hon köpte det för att hon skulle få spela x)
Tomten kom inte .. :(
Mamma sa att eftersom jag sa att jag inte vill ha ngn så sa mamma att pappa gick och "ringa" till tomten och sa att han inte behöver komma xD
Hmm .. vad ska man göra idag då , jag ska nog snart logga in på fb och öppna mina paket i petville .. jag öppnade mina igår i farmville ojj ojj det kan man kalla mke paket det :D
Gud vad man längtar .. nu när julen är över så är nästa stopp ... NYÅR ... jepp jag ska fira nyår med finbarnen Ida och Kajsa .. dom skulle komma hit och kanske sova här , förmodlingen :D
Vi kommer nog vara uppe hela natten och bah flumma flumma flumma och mke mer xD
Nä nu ska jag logga in på fb, hejdå och frf god jul ! :D



Kram Fanny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0