Lucia 09 !

Hejsan .

Igår hade vi lucia på skolan , såklart så var ju den underbaraste människan Evelina Berglund lucia <3
Först på morgonen så gick vi och lussade på gamlingshem ? .. det var as läskigt för vissa började sjuga med och blev tårögda och vissa gapade och en somnade ... Ush !
Men efter vi hade lussat där så fick vi pepparkakor och saft , pepparkakorna smakade gamling eller vad man ska skriva med dom var äckliga iaf !
Sen när vi kom tillbaka till skolan så jobbade vi och sen hade vi rast och sen åt vi lussebulla och peparkakor och saft , snacka om att vara less på pepparkakor !
Efter skolan så gjorde jag typ inget .
Vi skulle samlas 17:30 på skolan så jag var där då och jag var skiiit närvös !?!?
Och det bah rann stearin från ljuset så det brände as mke på händerna , men satakars evve dåe för hon fick stearin i håret .. men det var jätte roligt att stå där och sjunga och specc att gå med LEVANDE LJUS !!!! :D
Och nu när jag vaknade hade jag skit ont i halsen och magen så jag e hemma från skolan idag .
Ha det bra , men innan jag går från datorn ska jag passa på att lägga upp lucia bilder :) <3



Lucia (Y) :D



Lucia (Y) :D .. Dissa min min ! :D




Kram Fanny ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0