Myys / Spa !?

hejsan !

Igår hade jag bah en slappar dag , jag har precis blivit frisk från ont i halsen , huvudet och magen (:
Joo förseten igår hade jag Myys/spa med syrran , hahahahhahaha !
Nog e man alltid knäpp !?
Vi tog hudlotion över hela ansiktet och sen så satt vi gurkor på ögonen och lyssnade på VÄRLDENS bästa låt Eriiik Grönwall - higher (:
Det var faktist ganska mysigt , men kletigt blev det så jag och Frida tog ett bad efteråt , hahah ;p
Men Frida försökte för det mesta äta upp alla gurkor !? ..
Sen på kvällen såg jag o mamma en långfilm .. hmm jag tror den hette Starunder eller ngt sånt där ;P
Den var ganska bra iaf den handlade om en tjej som var en stjärna och nå himla häxor som ville skära ut henne's hjärta så dom blev unga igen och så var det en kille som först skulle hitta den dära stjärnan och ge den till en tjej han var kär i men hon var en diva och sen blev killen kär i stjärnan och räddade hon ist , sen blev han kund och hon drottning !? .. den var faktist bra ! (:
Här kommer lite bilder från Myys / spa (:





Jag i gurkor i och krämen (;



Hahahah , syrran och jag på vår Myys / spa dag (;



Kram Fanny :)


Kommentarer
Postat av: vvwwaiiiieee

Lol

2009-12-20 @ 12:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0