Varit med Sara

Hejsan .

Igår hade jag fotboll's träning på stureplan , skojj skojj :D
Sen efter träningen for jag till Sara och var där te nio ..
Hahah fyfan vad skojj vi hade , vi tjuvplinga hos ngn gubbe och vi stog under fönstret och så kikade kan ut och kollade in rakt i ögonen , Sara säger att han kan jaga man om man hlr på ;oo
Sen gick vi till slalombacken och åkte pulka / madrass typ , hah det var skit skojj den gick as fordot .
Sen gick vi och la oss i ett dike och vi kastade snö på en bil och då började den köra sakta och Sara bah " DEN STANNAR !? " jag bah nää .. men vände bilen och kom rakt emot oss ;o
Jag och Sara bah "PANIK" och kuta allt vi kunde in på ens tomt och gömde oss där ..o bilen bah tuta och öppna dörren och skrev ngt , då for bilen upp på ngn gata och när vi gick därifrån när vi var påväg hem till Sara asså så såg i bilen parkerad där nära och att dom sprang och typ leta oss där vi hade gömt oss ;ooooo
HERREGUD !?
Skojj men as läskigt ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0