Evelina Berglund <3

ÄLSKLiiiiNG !!


Evelina gumman jag älskar dig as mke , jag looovar minnena med dej dom slår allt <3
Jag skrev ditt namn i snön - men det smälte ;/
Jag skrev ditt namn i skrivhäftet - men läraren suddade ut ;/
Jag skrev ditt namn på min kropp - men det försvann ;/
Jag ristade in ditt namn i hjärtat - och det sitter alltiiiid kvar <333333333
Jag älskar dej gommelomman , alla minnen som vi delar . fyyyyffan <3333
Vissa bara skriver " jag älskar dig " men inte jag jag menar det , SERIÖST GUMMAN <33
Jag älskar dej det bara é så <3
Minns du vad vi planerade förut ?
Att du och jah skulle bo tsnm i framtiden i ett rosa hus !!! , haha fyyyfan älskarey <3333
Gommelomman jag kan sitta och skriva hela jävla livet om dej men det skulle bli typ 90000000000000000000 miljoner sidor på en dag men fatta jag älskar dej <3
Du är min ängel och jag kommer aldrig att släppa ditt tag , vaggan te graven gomman <3
Du är det bästa som har hänt mig och som kommer att hända mig , du är det finaste jag vet du gör om mig och du gör mih så het ;D .. jag tänker på dej dag som natt det är för dej jag skriver min skatt <33333333
EVELiiNABERGLUND <3 FANNYANDERSSON
Vad skulle jag vara utan dig ? .. FYYFAN INTE ETT JÄVLA SKiiiT !
Du är allt för mig , jag kommer aldrig sluta älska en sån underbar människa som du <3333


Naaaawwww älskiiii <333333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejhej fint skrivet har ny blogg (amandapoweer.blogg.se) :) lääs och lämmna gärna en kommentar ! <333

2009-12-01 @ 17:31:17
URL: http://amandapoweer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0