Match !

hejhej !


Igår var jag i Boden med mitt handbolls lag , vi vann  2 och förlorade 1 !
Och i den såkallde sporthallen åt vi taaaaacoooo , MJUUUUMS !
Efter vi hade ätit taco så var det 3 timmar kvar tills vår nästa match så då gick Jag , Josse , Mia , Johanna , Wilam och mamma och Josses mamma på stan .
Jag köpte ett linne och en t-shirt och Josse köpte en likadan t-shirt .
Sen på vägen hem i bussen så svullade vi och flummade , hahah fyyfan !
Och Mia hade ett "litet" hål i byxan som hon började slita upp ;o , så man såg mästan  hela hennes ben men vi bah flummade, flummade , flummade .. hahhahahah ;P <3
Sen när jag kom hem åt vi nå himla tjocka spagetthi och kyckling och vitlöksbröd , mjjuuuuuums !
Jag var as trött sen på kvällen så jag gick och sova tidigt och nu så vaknade jag för ngn timma sen .
Just nu sitter jag och fundera på vad jag ska hitta på att göra idag då och då kom jag på att jag och mamma skulle fara på nå himla " mys-kväll " med oriflame  ;P
Nu måste jag gå men jag passar på att lägga in ngn bild  , kram <3



Mitt köp ;P


Min och Josses t-shirt som vi köpte , hahah exakt , I <3 MY BLOGG !


Sööööt Josse , <333


Miiiwwwn Miaaah <33333


Haaaaaaaaandboll é livet <33



 Kram ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0