Avslutad frågestun ..

Linda -   Vad är bäst handboll elr fotboll?
Fanny -  Hmm .. asså båda är jätte roligt men mest skulle det nog vara fotboll :)

Eve - Vad e ditt bästa "barndomsminne" ???
Fanny - ehh .. svårt .. typ när jag var i buien eller nått jag säger t dig sen isf om jag kommer på (:

Hon den flummiga med röd lugg - vill du gifta dej me mej :} ? 
Fanny -     SJÄÄÄLVKLART <333

ökänd hahahh - Vem gillar du mest av Linus och Jacke??
Fanny -  ehhhhhhhm ?

den fule fan. - vad tkr du om mig? ärligt nu. <3
Fanny - att vi borde umgås mer för du betyder jätte mke för mig <33

Ellyh ;D  - Vad tycker du om mig ???<33
Fanny -  Kompis, snäll, söt och en underbar Ellyh <33

Josse vem annars ? - Vem är den bästa person du känner ;D hon är INGEN fjjortis!!
Fanny - Diiiig såklart , tack <33333

Josse vem annars ? -   asså is hålla på !?
Fanny -    tack för du finns <3

thilda - till ni som kommenterar med anonymt och skriver taskiga kommentarer!
Kan inte ni bara ta och växa upp? :) Fanny är inte en fjortis för jag känner henne, ni har ingen rätt till att hacka upp sig mot henne, var inte så uppkäftiga och hålla på sådär. Ta och väx upp nån gång, och om ni nu hatar/ tkr att Fanny är en fjortis, jadu. Då kan vi väl stå öga mot öga eller snacka i telefon istället för att sitta och skriva på msn? Ni kanske bara är uppkäftiga och dryga på msn medans ni kanske inte ens vågar säga nånting på riktigt, om ni som kommenterat sådär till Fanny, gå in på min blogg, eller adda min msn : [email protected] så kan vi snacka lite allvar? ;)
min blogg är : www.bbaramatilda.devote.se
svar -             taaaaaaack för du finns gumman , älskar dig <3333







Faaaaaaannnnnnnnnnnyyyyyyyy (:


Kommentarer
Postat av: Fanny

Var du tvungen att ha det namnet på din blogg? Jag tänkte ju ha det :( Men då går det inte...

2010-10-03 @ 15:18:08
URL: http://giveusfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0