Nyår ;'>

Allå !

Jepp igår vart det nyår o så vidare ..
Jah ida o kajsa typ svullade vår champange och flummade och dansade, herregud snacka om träningsvärk .
Vi typ dansade halva natten sen vid tolv gick i ut och smällde raketer fyyyfan vad kallt det var , syrran o hennes kompis hade med sig ut en hund ( gossedjur ) och örat på hunden frös !?   haha  ;p
Sen gick vi typ in och satt o snacka o svulla och flumma .. 2010 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap !?
Och där vid halv fyra skulle vi gå och sova och kajsa bah somna på högst tio sekunder och jag och ida låg vakna till halv sex oxh skickade sms som galningar och flummade på skala 10 till 10 ;p
Ida o kajsa sov på golvet i mitt rum , snacka om ryggont ;o
Ojjojj så nu har jag typ värsta ringarna under ögonen och svinigt trött typ sovit  högst 3 timmar i natt ;D
gesp .. hmm jag ska nog sova nu , jepp det får bli så eller efter jag har läst twilight :DD ... gesp !
Godnatt ._______.

Kommentarer
Postat av: kajsa

Sööt du e gumman jag älskar dig vi drack jätte mycke att ida skratade i gäl sig

2010-01-04 @ 17:26:12
URL: http://kajsapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0