Tiildah, Evvs' <3

hallåjj ,


Igår for jag t Tiildah med evvs vi sov där, sov t 12 på morgonen nt så mke men jag kunde typ nt sova x)
Ändå så hade Tiildah och evvs druckit pk men jag somnade ändå sist ;o <3
Sen på morgonen så gjorde Tiildah's pappa pizza men det blev juh som frunch för oss :)
Sen fixade vi oss och for t evvs, där sjungde vi "sing it" och sen bakade vi muffins det var ngt recept Tiildah fått at Tina, dom skulle bah vah 10 min i ungen och vi lixom råkade bränna dom men vi hade kvar deg så vi gjorde nya .
Sen färgade vi turkos grädde och satt på det skulle likna cup cakes fast det liknade faktist inte det så mke , haha :)
Sen ringde mamma o sa att hon var påväg så jag hann inte smaka :/
Men vi hade svinigt roligt och vi gjorde massa andra saker datorn, fix, foto, film osv ..
men ska gå nu , ha det bra (Y) :)




Faaaaaaannnnnnnnnyyyyyyyy (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0